Projecte per a promoure l'entrada dels vins de la Terra Alta de gama mitja-alta en el canal de restauració de la ciutat de Barcelona
Objectiu General
Incrementar la presència de les empreses productores de vi de la Terra Alta en el mercat local en la gama de producte mitja alta del canal restauració a la ciutat de Barcelona.
Objectius Específics
1.Millorar la oferta de les empreses vitivinícoles de la Terra Alta i l’assoliment dels Factors claus d’Èxit de l’estratègia de gama mitja-alta.
a)Definir de forma consensuada els criteris que ha de complir l’oferta de vins destinada al segment restauració de nivell mig alt (nivell de qualitat, preus,...).
b)Revisar el nivell de consecució dels factors claus d’èxit per competir amb l’estratègia de gama mitja alta, especialment a nivell de la promoció comercial.
2.Construir i recolzar-se en un triple argumentari (econòmic, territorial i varietal) que exposi els avantatges i els aspectes diferencials dels vins de la Terra Alta
3.Introduir-se en el mercat de la restauració de nivell mig alt.
a)Identificar el target,; uns 30 restaurants potencials de la ciutat de Barcelona.
b)Involucrar els distribuïdors dels cellers .
c)Optar a què hi hagi almenys 2 referències de vins de la Terra Alta a les cartes dels restaurants de nivell mig alt de Barcelona.
Documents generats
-8/05/2015 - Sessió de Treball - Presentació projecte i oferta de vins
Notícies relacionades